Blogger Template by Blogcrowds

Musim Assignment

Wednesday 30 April 2008

Masih ku ingat setahun yang lepas diwaktu sebegini rupa… It wasn’t cold as today!!!


Sudah hampir 3 hari aku rase sejuk diwaktu malam merencatkan proses pembelajaranku.. dan sudah 3 hari aku susah mahu bangun tidur untuk ke kelas.. Haish..ape mau jadi ni.. Sekarang musim assignmentsss…Sangat banyak esaimen yang aku terima sejak akhir-akhir ini..aku pon xpasti samada aku boleh menjelaskan semua assignmentssss itu semua.. Sekarang sudah ade 5 assignments yang aku terima.. 3 assignments hantar hari isnin minggu depan 1 hari selasa dan satu lagi isnin minggu depan sekali lagi..Jumaat ni dapat satu lagi assignment submit isnin minggu depan sekali lagi..Belajar memang x lari dari assignmentsss.. Aku suka buat assignment even 6 sekalipon..tapi aku xsuke buat bile aku xpaham…Dah byk buku aku refer…dah byk kali aku khatam baca topik2 yang berkaitan, tapi masih lagi aku xfaham ape yang diajar..ade lah faham sikit2..tapi maybe 3%.. Aku suka belajar bila aku faham ape yang diajar.. Aku sudah focus dalam kelas tapi result die masih sama.. Aku pon sekarang tengah risau dengan satu subjek ni, pass ke tak lah… ade satu lagi subjek aku risau jugak tapi xdelah seteruk subjek yang aku risau sgt ni.. aku rase xnak exam je..dulu sangat beriya-iya nak exam..sekarang rase mcm takut pulak dengan tahap understanding aku yang lemah ni… ade 5 minggu lagi…ade 5+5+1+1 assignment yang tinggal..ade 1+1+1+1 exam lagi ade 3+3+3+2 jam untuk jawab exam…TAKUT…dulu xpernah terdetik pon rase takut mcm ni…


Mahu sambung bace..harap2 fahamlah sedikit…

0 comments:

Post a Comment