Blogger Template by Blogcrowds

Next week

Thursday 17 April 2008

Akhirnya, masa yang di”takuti” akan tiba…Next week mungkin adalah minggu yang membuatkan aku struggle.. Bermula dengan assignment OR dan probability yang merupakan subjek wajib assignment setiap minggu dan selasa akan mendapat satu assignment computational math yang berharga 20% dan hari keesokannya mendapat satu mid semester test bagi subjek vector analysis yang berharga 11% cukup membuatkanku berada dalam keadaan tertekan dan tak tentu arah..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ermm…sudah minggu keenam sudah.. sekejap sahaja masa berlalu.. Ade 6 minggu lagi untuk dihabiskan semester ini..aku harap aku dapat menghadapi liku2 hidup semester ini dengan tabah..Sebulan setengah saja lagi untuk menghabiskan semuanya.. Sebulan setengah sahaja lagi masa untuk aku bersedia..Ingat aku mase SPM dahulu… Sebulan setengah tidaklah lama..Pejam celik pejam celik dah sampai waktu exam..Arghhh…Aku mahu faham subjek probability….Mahu faham subjek computational math…. Sepatah haram xpaham ape lecturer ajar…hahaha….Hurmm..agak lah…mostly setakat ni aku pegi lecture 95% lah…aku ingat, baru xsampai 10 lectures la aku xpegi…5-6 lectures kot..xpasti…t upon mmg masalah xleh nak dielakkan lah…hehehe…compared tu 1st year 1st semester…hampeh…50% je aku gi lecture tak pon kurang lagi…aku mahu berubah…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Berubah kepada yang lebih baik—bukan sebaliknya…

Jom berubah…

2 comments:

  1. Ann said...

    6 mggu lg nk abes sem??
    wah..sekejapnya..cpt btul ms brlalu..tak smpt nk buat kira2..asyk brkejar2 dgn dateline je..

    all da best for da test and assgnmts..

    17 April 2008 at 19:43  

  2. Mr F said...

    Yup...satu sem 12 minggu je...kejar dateline??xkemane dateline itu..disitu juga...Hanya menunggu kita memintasnya sahaja..

    17 April 2008 at 21:33  

Post a Comment