Blogger Template by Blogcrowds

Exhausted

Monday 14 April 2008

Kepenatan… Itulah yang aku rase pada hari ahad yang lepas..Bangun pagi, pegi training rugby sampai pukul 12 tgh hari then keluar gi City beli alat tulis balik pukul 4pm..Sampai rumah terus tdo..bangun tdo trus wat assignment..… Aku stay up sampai pagi…dari pukul 9.00mlm sampailah pukul 7.30 pagi..ini gara-gara assignment probability..aku tak tau lah mcm mane…aku xpaham ke hape..maybe konsep die aku kurang faham…Assignment aku suruh terry tolong antarkan..xlarat aku nak pegi kelas harini…hahaha…Hari ni aku xpegi kelas…Hurmm..malam ni insyaAllah aku mau siapkan assignment OR and then tengok Impak Maksima kat tv3….



2 comments:

  1. Ann said...

    wah3..kamu melayan impak maksima jugak..:)
    mcm burung hantu je mlm brjaga siapkn assgnmt..sgt brtenaga..

    14 April 2008 at 19:31  

  2. Mr F said...

    Nak buat mcm mane...assignment kene lah siapkan...tapi the last question, im not sure nak wat mcm mane, then I did it like what I understand...hahaha...
    Pengaruh faiz tgk impak maksima..esok layan sindarella pula.....

    14 April 2008 at 19:49  

Post a Comment