Blogger Template by Blogcrowds

Pulun

Friday 2 May 2008

Alhamdulillah, 3 esaimen aku dah siap..ade 3 lagi..hari ni aku pulun abes esaimen aku yg senang nak disiapkan..penat jugak sbenarnye…dari petang tadi aku bace numerical analysis tapi masih xde klu untuk diselesaikan tugasan yang bernilai 20% itu dan mengambil keputusan untuk menyiapkan esaimen lain yang “agak” senang diselesaikan..lebih kurang 10 jam aku mengadap buku harini..dari pukul 2 petang tadi sampailah pukul 2 pagi ni…2 jam untuk rehat..Penat, Depress, Pressure dan dalam aku pressure, aku layan naruto Movie 4..memang mantap dari movie2 yang sebelum ni… Lepas tu trus aku wat esaimen sampailah waktu sekarang... dan aku nak stop studi lah dulu sbb esok ade kelas…Minggu ni adalah minggu terburuk bagi aku… every day at least satu kelas aku tuang..harini aku xpegi kelas lansung..hampeh btul..aku nak pegi, tapi overslept sampai setengah jam..nak siap pakai baju lagi, nak pi uni lagi dah ambik mase 30 minit lagi, so aku pon stay je lah kat rumah..sampailah aku miss satu klas lagi..tu pon sbb over slept jugak..hampeh.. mau stop lah dulu..mau tido supaya esok aku mampu pergi ke kelas semula…

0 comments:

Post a Comment