Blogger Template by Blogcrowds

Pukul 8.46 pagi

Saturday 19 April 2008

Dipagi hari…Setelah aku x tido semalaman buat keje ntah ape2, lepas subuh ~5.40am baru aku memulakan misi baru untuk next week.. Mid Sem Exam vector analysis.. Tapi, baru buat 3 soalan (12 soalan kecik) dah rase malas.. ade lebih kurang 11 soalan besar lagi perlu aku buat hari ni nak lepaskan target harini… Mungkin berjaya, mungkin tidak.. Plan awal, pukul 10pg ade match bola f-2-l kat Uni Turf.. White Roses vs Insignia..Abes dalam pukul 12.30pm..maybe balik aku tidor setelah xtido satu malam…2 jam je aku tdo smalam aku rase.. Pukul 7pm sampai pukul 9pm…then stay up sampai sekarang…


Lepas bangun insyaAlah Asar, dalam kul 4 roughly…tdo balik…bangun…lps tu baru aku sambung 11 soalan lagi kot…tak pon lps asar aku dah xtido aku buatlah 5 soalan lagi..so, malam tinggal 6 soalan…


Tapii, masalahnye esaimen probability aku xsiap lagi…due date 21 hb ni…hurmm…nasib esaimen OR aku dah siapkan awal2 dah..kalo x, naye aku..


Menunggu pukul 9.30pg untul bergerak ke Turf uni..dimestikan berada disana pukul 10.00pagi…xsabo nak maen nih….


Nak sarapan jap..Makan roti je pon..nak?

0 comments:

Post a Comment