Blogger Template by Blogcrowds

Istiqamah

Saturday 12 April 2008

Alhamdulillah, perancangan aku masih lagi dalam aturan yang betul untuk 2 hari ini.. I hope that this will continue until I finish my degree.. InsyaAllah.. 2 hari ini aku paksa diri aku buat kerja, studi, buat latihan dan revise subjek yang aku tak faham, setakat ni subjek kebarangkalian a.k.a probability… Sekarang aku masih dalam stage memahami konsep random variable yang sangat banyak itu tapi, bagi subjek aku ni hanya random variable yang popular (bace yang dianggap penting) je yang diajar

Ok lah…sekarang pukul 4.53am aku rase mau stop dulu studi, dapat sket pon jadilah asalkan faham ape yang aku studi..Tunggu subuh, then I want to sleep a bit.. Hari ni aku xtau ape aku nak buat..xde plan lagi…

I hope that this effort will be last forever, InsyaAllah…

0 comments:

Post a Comment