Blogger Template by Blogcrowds

3 soalan

Thursday 10 April 2008
Sebelum melanjutkan penulisan ini, Alhamdulillah semalam berjaya juga aku menyiapkan assignment OR dengan cabaran kalkulator aku xtau letak kat mane, MATLAB xberfungsi dengan betul(ntah la, maybe xleh pakai command tu kot) and aku pon, kire dengan tangan je lah… 1st time dalam hidupku kat Meben ni, aku wat assignment pakai pensel..Haha… biasenye aku pakai pen, salah sket, trus aku potong je, nampak agak comot bile tulis pakai pensel dengan kesan pemadam tang dah berape tahun da gune xabes2 sebab aku gune pen je..


Ok lah, banyak melalut, 3 soalan..ape tu?hahaha…
Sebenarnye adalah pemikiran saye tadi… Kalaulah dapat siapkan 3 oalan dlm buku workbook Vector analysis, dalam 30 hari je aku dapat siapkan buku tu… dan aku dah mahu cuba cara itu bermula hari ini..Buat 3 soalan Vector analysis kat Uni dalam sejam, then baru balik rumah…malam study probability..satu muke surat pon jadilah..dalam tute tadi, masyaAllah…aku xpaham hape yang soklan tu tanye..aku pon pikir time aku nak jawab exam nanti mcm mane…hishhh…cuak gak…fail ke hape ke…xnak lah…InsyaAllah at least satu page semalam…boleh la sket dari xde langsung….

Ok lah, ni gambo assignment aku wat smalam tu….tulisan buruk macam biase…hahahaha..

0 comments:

Post a Comment