Blogger Template by Blogcrowds

Bersarang

Sunday 29 March 2009
Hehe..tajuk pon dah tau kan..

blog ni dah lame bersarang..siap ade sarang tikus lagi..naseb baik hidupan laut pon xbuat sarang kat blog aku nih..kalau tak, boleh dah makan sotong sumbat..hoho


agak2, lame jugak aku tak update blog ni...disebabkan oleh request seseorang yang aku sayang, aku pon update la blog ni..hehe..

dan title blog ni pon telah ditukar..entah la..aku suka je sebut sentence ni..so, aku pon tukar la memandangkan Sit In between - journey with full possibilities dah tak sinonim dah dengan aku..

Ok..Aku punya laptop rosak sebenarnye..ni aku update guna laptop kawan serumah aku je..nanti dua tiga hari lagi sampai lah laptop yang "bajet bagus" tu kat umah aku..takde mase aku nk baiki laptop lame aku..aku syak motherboard terbakar abb mmg extreme aku gune laptop tu..so, xpe la..worth it..

banyak yang berlaku semenjak aku tak update blog ni..hehe..oklah..pade sape2 yang bace blog aku ni, tinggal la komen ek, walaupon sebarang dua..hoho..

6 comments:

  1. Noha said...

    ha3..gile bersarang tebuan dah..update cpt.:p

    29 March 2009 at 11:01  

  2. Mr F said...

    Wow noha??

    mane blog??hilang kemane??apekah??

    29 March 2009 at 11:31  

  3. aisyah said...

    hurm..mane post sblm nh?dh kene makan tikuskah?haha

    29 March 2009 at 14:36  

  4. Mr F said...

    post sebelum ni delete..hohoho..mcm xperlu je..hoho

    29 March 2009 at 16:18  

  5. unwanted said... This comment has been removed by the author.

    29 March 2009 at 19:30  

  6. unwanted said...

    "disebabkan oleh request seseorang yang aku sayang, aku pon update la blog ni..hehe.."


    seseorang yang Mr F sayang??siapakah??hahaha...big laugh =P

    29 March 2009 at 19:31  

Post a Comment