Blogger Template by Blogcrowds

yahoo! messenger

Sunday 20 July 2008
*tajuk tiada kena mengena dengan post. ditulis kerana terlihat perkataan yahoo! messenger di skrin komputer*

sedar tak sedar rupanya aku ni suka jugak bace blog orang..kalau dulu kalo tengok font times new roman size 12 rapat2 terus aku klik pangkah di penjuru atas sebelah kanan screen komputer aku..tapi sekarang dah berubah..aku bace sampai ke nafas yg kedua dan ketiga..dan sometimes rajen la pulak bagi komen2..dan ade jugak aku xbagi komen sebab xrelated dengan aku..hurmm

manusia berubah..tapi adekah aku pon berubah? aku rase ntah lah..aku xleh nak judge diri aku sendiri..

pelik2...ermm...seminggu lagi kelas akan start..dan bermula lah hari persekolahan pada semester yg kedua pada tahun kedua..rase macam sekejap saje..pejam celik pejam celik dah 2 tahun dah kat sini...dan pejam celik pejam celik, aku dah 21 tahun dah..ermm..umur semakin meningkat dan nanti tanggungjawab semakin bertambah..

2 comments:

  1. aisyah said...

    blog aku mmg best dibace..=p

    20 July 2008 at 12:09  

  2. Mr F said...

    eh?tapi kurang hapdet lah...hohoho

    21 July 2008 at 01:18  

Post a Comment