Blogger Template by Blogcrowds

Night Market

Friday 3 April 2009
Hehe..minggu ni international week..Student Union wat la acara Night Market arini..sebenarnye ade byk lagi acara..salah satunya dodgeball yang ade diorang wat kat depan bangunan economics tu..aku tak tengok sbb aku ade kelas time tu...tahun lepas die wat kat union house..mcm biase la kan..chicks memng ramai dan ade yang pakai menarik je..hoho..


Ok2 cukup pasal dodgeball..

Malam ni night market, ingat malas nk pi memandangkan aku ade 2 esaimen yang belum dibuat dan dibaca pon lagi..hoho..tapi, disebabkan Dhatchana mempengaruhi aku untuk pergi, aku perlulah pegi jugak..tapi kejap je pon..tu pon sebab nk support Esther ngan Aileen dance nanti..So, pegi je lah..pastu balik lah kot..

Tu je kot buat masa ni..

Hai awak, ape kabar??

2 comments:

  1. unwanted said...

    awak: awak kabar baek sajek...=)


    hahaha
    patut la srh bukak blog die...boleh lak tanye kabar kt sini...aiyak x penah dibuat org...

    psst btol kah saye "awak" itu??ke org laen nie?...opss mane nk taruk muke yg sedikit cumil ini kalo salah phm...hihi =P

    3 April 2009 at 16:54  

  2. unwanted said...

    eh awak tu

    tetibe sy jd konfius laks

    ekceli kan, ape tujuan sebenar awk suh sy bukak blog awk tadik??psl "Hai awak, ape kabar?" atau psl nk sy tau yg awak kuar tgk ur friend dance?lamak...yg mane 1 nie Mr F? Ms S x dpt nk digest laa..haha...mcm la penting ngat pon...ngade2** =)

    3 April 2009 at 19:05  

Post a Comment